i luv my nya mobil.

Fått en ny mobil, försökte blogga därifrån men den ville inte funka....
Aja, det är en HTC Incredible S, sjukt bra faktiskt! Nördar hela tiden.
Ska köpa skal också, funderar på om det ska vara rosa eller grönt? Hm, kanske rött... Vilket I-landsproblem... HAHA.



Hade målvaktsträning, och rädda 4/5 skott i slutet vilket ledde till att jag bara behövde göra 10 situps, armhävningar och grodhopp. Stolt eller?

Så imorgon är det musik prov, måste plugga lite men det går nog bra ska ni se. Oroar inte mig i alla fall.
Vad händer mer då? Typ inget kul alls, verkligen inget alls. Ska väll ta mig i kragen och springa lite, annars så ska jag väll slappa. Hehe, slappa = kul.

NU: måste fixa ett mobilfodral, den är för stor för mina andra. Haha, så ska ta någon tygbit eller något sådant. Vi får se.

Synpunkter

Visa din synpunkt här:

Namn:
Vill du att jag ska minnas dig?

E-post: (bara Bianca får veta)

URL/Bloggadress:

Synpunkt:

Trackback
RSS 2.0