jordens undergång.

Resultat för matcherna:

0-3 mot Bele Barkaby (förlorade alltså...), gjorde en grym match om jag får säga det själv. Kul att få testa elit!

2-3 mot Nackdala (ännu en gång förlust), gick absolut inte lika bra denna. Helt OK antar jag, men har inget att ta upp angående min insats.

Så då var det avklarat.
Idag så har jag faktiskt hunnit med att olja in vårt fina staket, haha, ser förjävligt ut så ni får ingen bild (+ att jag är lat idag). Är riktigt stolt över det!
Sen har man fått några skador sedan matcherna, har riktigt heta ben ska jag först säga... haha, och min högerhand blev stämplad så den har svulnat upp lite... fett coolt. Har värsta konstiga blåmärket på insidan av vänster knä... helt blåprickigt. Pretty sick, haha, och nu håller min hand på att domnar bort! HAHA!
Och vet ni vad? Har fått min berättelse som jag ska lägga upp på paperback, är jätte stolt!
För det fjärde (för det är väll det?) så ska jag ut och kolla mobiler när pappa kommit hem, hittat en snygg HTC så ska kolla på den. Pappa har ju lovat mig en ny om den kostar under 200 kr/månaden.

Och om tre timmar går jorden under, wow, får väll vara nöjd över mitt liv då!
Hörs imorgon!


Synpunkter

Visa din synpunkt här:

Namn:
Vill du att jag ska minnas dig?

E-post: (bara Bianca får veta)

URL/Bloggadress:

Synpunkt:

Trackback
RSS 2.0