målvaktsträning i snart ösregn - igen.

Sitter här och rättar min engelska 25, fick respons på den idag och nu har jag lovat min lärare att jag ska satsa högre än VG, alltså MVG. Haha, hur ska man klara det? Han tyckte jag var lite knäpp som inte gjorde det redan... men har som sagt inte varit så bra på engelska fören nu.
Men ska snart byta om, har målvaktsträning idag (!) och måste ta bussen. Vägrar att cykla när det ser ut som om himlen tänker släppa sig vilken sekund som helst.
Tänkte starta en berättelse-blogg också, mina vänner tvingar mig. Haha, ska nog fixa det ikväll. Först ett bra namn som är lätt att komma ihåg. Har en berättelse på gång, men har inte skrivit något på den.
Men nu ska jag draaaaaaaaaaaaa. Ja, dra/sticka/gå iväg osv osv.

Synpunkter

Visa din synpunkt här:

Namn:
Vill du att jag ska minnas dig?

E-post: (bara Bianca får veta)

URL/Bloggadress:

Synpunkt:

Trackback
RSS 2.0