no rain, no sunshine.

Så nu tänkte jag få bloggnamnet
till min berättelseblogg överstökat.
Finally.
Okej, så tänkte mig något
enkelt som kanske en förkortning
eller något sånt. Först tänkte jag
tst.blogg.se, men tydligen fanns
det en som hette det redan.
Förkortning för; The StoryTeller,
då då. Men vi får se, ska funderar
som sagt...
och så ska jag nog arbeta
lite granna också.

Men idag blir det ingen joggingtur,
blåser så in i vassens mycket...
okey, inte så mycket men det blåser.
Och så kommer det nog snart börja
regna igen. Älskar regn ibland,
men idag är jag inte speciellt sugen
på det, behövs piggas upp!

Så över till namnförslag,
någon som har någon idé till moi?
Kanske sbw.blogg,se? Stories by Bianca W.
Vill inte ha något å, ä eller ö
inblandat i alla fall, blir bara jobbigt.
Någon annan förkortning då?
words.blogg.se? Haha, det finns nog säkert + sämsta. Nej inte sämsta, men det skulle inte säga något om att bloggen faktiskt är en berättelseblogg och inte någon "personlig". Aja, kommer väll på något i sinnomtid.
wow.blogg.se! Fett awesome om  det skulle finnas ledigt; Words Of Wonder.
Haha, kul fantasi. Men nu: Back to Work. btw.blogg.se. HAHA!

Synpunkter

Visa din synpunkt här:

Namn:
Vill du att jag ska minnas dig?

E-post: (bara Bianca får veta)

URL/Bloggadress:

Synpunkt:

Trackback
RSS 2.0