tror jag dör av glädje.

Jag håller bokstavligen på att spricka av glädje! För vet ni vad? Jag har blivit kallad på elitmatch på fredag! Trodde inte det skulle hända förrän typ i höst! GAAAAAAAAH! Kommer dööööööööööööööö! Fast jag får väll spela matchen först.

Update: Jag kommer ju ändå dö på lördag så... haha: http://www.expressen.se/nyheter/1.2439459/domedagsprofetsian-sprids-over-varlden

Och nu har jag kommit på ett namn till bloggen! Är jag inte bäst eller vad? I alla fall den heter; http://paperback.blogg.se! Bra namn va? Betyder ju pocketbok, och det är väll ganska enkelt att komma ihåg eller? Så kika in där ni, fast har inte lagt upp något än men ni kan ju alltid kolla bara för att lägga till i favoritfältet? Haha, människan är en egoist. <-- det där säger jag om allt.
Så nu ska jag fixa lite design, ska inte bli något avancerat nu i början men något fixa får det ju bli!

Nu ska jag hoppa av glädje inombords ett tag också, orkar inte hoppa egentligen...


Synpunkter

Visa din synpunkt här:

Namn:
Vill du att jag ska minnas dig?

E-post: (bara Bianca får veta)

URL/Bloggadress:

Synpunkt:

Trackback
RSS 2.0