wake up.

Vaknade 20 i 7 idag, kunde inte somna om så jag gick upp. Blev en frukost med familjen, och nu sitter jag här snart ensam igen. Ska nog skriva ut vad ethos, pathos och allt det där betyder... har glömt bort.



Jag och systern min på midsommar 2008 på Åland.

Idag så ska jag spela min elit-match, pretty nice! Ska spela mot Bele Barkaby, har varit ett av Sveriges bästa F95 lag och de har vunnit Gothia-cup, men vem bryr sig? Vi kommer ändå ta dem med hästlängder! (haha, har mina förhoppningar uppe, tror vi spela lika mot dem  på en inomhus-cup i vintras när jag var med.)
Och så ska jag försöka ta mig i kragen och skriva lite till paperback, har en idé men vet inte hur det hela ska börja. Stor fråga, stort problem.

Men nu ska jag bli en plugghäst.

Synpunkter

Visa din synpunkt här:

Namn:
Vill du att jag ska minnas dig?

E-post: (bara Bianca får veta)

URL/Bloggadress:

Synpunkt:

Trackback
RSS 2.0